trött

idag är jag bara sådär trött! Trots att pappa väckte mig halv tolv. Idag har jag cementat min tavla! Får se hur den blir när den är klar! Kan ta ett kort och lägga ut här då. Sen blev det lite städning och mys. Köpte en vecko revy och blev lite inspirerad av kläder. Gick in på www. asos.com som är en superduper sida.
Har aldrig beställt något därifrån men ska nog göra det snart! Det finns massa fina klänningar till ett mycket bra pris. Man kan även välja kändis så kommer det upp liknande kläder som den kändisen har Mina två klädikoner är Victoria Beckham och Mischa Barton. De lyckas för det mesta alltid klä sig sådär fint! Victoria har de snygga party klänningarna och Mischa kör den gulliga stilen som lyser upp i vardagen. 
 
Jag hittade en mängd fina klänningar, och lite andra kläder på Asos som jag gärna skulle köpa!


     

Fina klännigar, som ni märker gillar jag svart!
Klockan är från storm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback