En härlig sovmorgon

Jag somnade som en stock igår och idag blev det en sovmorgon. Fast det var väl inte den goaste natten, Har drömmt så mycket konstigt! hehe.
Fotbollen igår var ju usel, så jag bakade en glasstårta istället. Får hoppas den smakar bra=)
Idag ska jag bara ta det lugnt. Dammsuga lite, handla lite inför imorgon och plocka lite blommor. Ikväll kommer Johannes=) Har inte sett honom sen Måndags morgon och då var jag inte så vaken. Så det ska bli riktigt mysigt att träffa honom. Just de! Jag ska på 20 års kalas hos min kusin idag med! Det får man ju inte glömma. Det ska bli roligt, att träfa lite släkt.
Jag hälsade på mitt kusinbarn Elias igår. Hjälp vad söt han var! Så himla snäll var han! En liten Stockholmspojk som var på besök=) hihi.
Men nu ska jag Diska lite=( (Hjälp vad huslig jag bilvit)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Halloj där!

Jag får verkligen hålla med dig, hjälp va huslig du är! :P Jobba inte ihjäl dig nu, bara för att vi ska komma ;) Ska bli riktigt kul att se hur du har det! Ses imon! Kramisar Jejja <3

2008-06-19 @ 13:04:41
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback