Helgen

Jag Älskar verkligen regn! eller de är iaf mysigt. Idag åkte jag hem från johannes och körde in i ett riktigt regnoväder. Jag stängde av musiken och bara lyssnade på rgnet som smattrade, riktigt mysigt!
Helgen har avrit toppen trots sena nätter.
I fredags drog ett härligt gäng in till stan och fikade på franks. ( Jag, johannes, Jennifer, Filip, Emma, Emelie och Fredrik)
Senare på kvällen åkte jag, johannes, fredrik och emelie hem till johannes och kollade på film resten av natten.
På Lördagen vaknade vi sent och efter middagen åkte vi och hälsade på ALfons och Vilgot. Jag och johannes tog med oss Alfons ut och vi käkade hamburgare, fiskade krabbor och hade en toppen dag. PÅ kvällen åkte "gängen" till bergakungen och såg "Brudens bästa man" eller ngt i den stilen. Den var faktist jätte bra! Kanske inte den bästa film man sett men den var härlig. Sedan åkte vi hem till Johannes och kollade på fler filmer. Ännu en lååång natt.
På Söndagen skulle Johannes upp och spela trummor i kyrkan, men jag var för trött och somnade om. Det blev en slapp dag i regnet och det enda vi gjorde var att åka till Biltema.
Men nu ska jag planera lite inför midsommar, kommer bli riktigt kul!!!

    

Här var den Härliga skaran


Kommentarer
Postat av: petronella

Aah, va mysigt:) !!

Hoppas att ni har det bra dar hemma!

Btw, hur fixade du din blogg?

Kram, saknar er dar hemma :)

2008-06-16 @ 18:14:36
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback