Kväll före midsommarafton=)

Idag blev det inte så lugnt iaf! Började dagen med att diska, efter det städade jag hela huset och hände tvätt! Har knappt haft en lugn stund på hela dagen! Men det kan vara bra det med, så man slipper bli rastlös. Fick ett jobb idag=) från vecka 29 till 33 på Almölivs i cafet. Det blir nog prima! Men först ska jag ha en härlig ledighet.
Var på kalas hos kusin Linus med. Det bjöds på god smörgåstårta, äggost och tårta. Ett riktigt kalas.
Nio ikväll gick mamma och pappas plan till Barcelona. Får verkligen hoppas att resan går bra och att de får en härlig vecka. Såg att det skulle vara sol varje dag så de kommer nog va bruna och fina när de kommer hem=)
Ikväll har jag och min älskling varit på tuveslätt och kapat björkar. Hela bilen blev full av måde grenar och äckliga kryp. Försökte hitta prästkragar kcså men det fanns inte så många, så vi tog några i johannes mormors trädgård. (tack så mkt=) Johannes gjorde en fin midsommarkrans till mig! Får inte hoppas att den hinner vissna.
I morgon runt klockan sex kommer Jennifer, Filip, Emma, Emelie och Fredrik. Det kommer bjudas på kräftor och tillbehör till huvudrätt och lite smått och gott. Kul att alla ska sova över också! På lördag blir det en guidad tur på Tjörn så de får se hur jag bor. Men nu vill jga sova! Längtar till morgondagen.
Patrick och Johannes kollar på en film, men jag vill nog bara lägga mig=) hihi. Nattinatti!!
  Bilder på mig och mamma när vi var i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback