Lycklig

Idag vaknade jag tidigt! redan halv sju. Jag åkte med johannes till chalmers och tog en buss till hjalmarbranting. Var så sjukt trött och fick inte i mig någon frukost, så jag köpte mig en fanta och drack så jag inte skulle bli åksjuk på bussen. Fast magen mår ju inte direkt bra av att starta dagen med kolsyra. men men.:P
idag känner jag mig bara sådär glad! Jag satt i bussen och kännde mig lycklig för att ha en underbar familjj, pojkvän och vänner!
Nu ska jag snart åka till jobbet och fixa kläder, sen blir det kanske en stur till Stenungsund, måste köpa en mascara! Sen måste jag städa innan mamma och pappa kommer hem, blev sjukt smutsigt på midsommarafton efter alla kräftor!
Linda skulle nog komma förbi ikväll! Så det blir riktigt kul!


En bild på mig och Linda för lite mer än ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback