Midsommarafton

Igår när jag skulle lägga mig blev jag verkligen överraskad! Johannes sa att han hade köpt en midsommarpresent till mig som låg under kudden. Och när jag lyfte på kudden låg det en klänning från victoria´s secret. Blev helt överlycklig! Har önskat mig den jätte länge!!!
Idag var de väl inte det midsommarväder man önskat sig, men vi får det nog bra ändå. Hade tänkt att åka ut till Åstol nu på dagen men tror nog att vi stannar hemma. Fiskebäckarna kommer iaf runt 18,00 om de hittar hit=)
Nu ska jag snart åka ner till affären och hämta bröd och jordgubbar jag beställt.
Mamma ringde inatt och sa att de kommit fram! Skönt att resan gick bra! Det var tydligen väldigt varmt trots att det var mitt i natten=)
Johannes sover fortfarande och kommer nog göra det en stund till. Själv vaknade jag runt sju, men kunde som tur var somna om igen!
Men nu blir det nog lite frukost för min del, ska bli gott!

Kommentarer
Postat av: petronella

Aaahh hade han kopt den klanningen till dig? Den ar sa sjuuuukt fin!!! Hur hade han fatt tag pa den :O? Roligt att lasa din blogg Camilla, hoppas att ni far en trevlig kvall ikvall :)

2008-06-20 @ 19:00:22
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback