Mycket att göra!

Vaknade precis av att mobilen ringt i en timma, men jag orkade inte gå upp. Idag har jag mycket att göra. Först blir det lite ärende sedan blir det kungälv + Biltema med min bror, efter det ska jag hämta mamma på jobbet, sedan ska vi handla lite saker inför midsommar och åka och hälsa på mitt "nya" kusinbarn Elias.

Seanre Blir det Fotboll och bakning. Ska baka en glasstårta som va ska äta på midsommar.Oj får verkligen hoppas att jag hinner med allt idag=) Nä nu måste jag skynda mig, Patrick väntar och blir inte glad om jag är sen! hihi..

Försökte hitta en bild på Putte. Men hittade den här på oss när vi var små=)

Kommentarer
Postat av: Alida

Heej :d Allt bra med dej hoppas jag ?! :) Hjälp vilken fiiin sida du har gjort hur gjorde du ? :D Ha de puss

2008-06-18 @ 21:42:28
URL: http://alidaclaesson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback