Pyssel!

Gjorde varma jordbuggar med vit choklad förut! Det var mycket gott. Ikväll har jag pysslat (som vanligt) Ska göra en tavla i betong, med ett hjärta av ståltråd i! Svårt att förklara men imorgon ska jag fixa betongen! Får hoppas att det blir bra. Just nu tittar jag och mamma på sommar med Ernst. Han är för härlig!
Johannes sov hos mig inatt, men åkte hem i morse, men nu ringde han och sa att han skulle till Ginneton som ligger i Rönnäng, så jag får träffa honom idag me! Är det bästa som finns!
På fredag eller lördag blir det dags för båtsemester, hoppas det blir fint väder!
Ha en super kväll! /Millan

föresten! två bra sidor om man vill hitta roliga prylar.  

www.inreda.com

www.bluebox.se                              

Där kunde man hitta roliga hello kitty prylar! like!                                                                             


Kommentarer
Postat av: alida

Va ? :O sov Johannes hos dig från söndag till måndag ? :o haha :p viste ja inte ens om haha :p

2008-07-01 @ 01:32:58
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback