Tisdag

Idag hade jag klockan på ringning men kom mig inte upp ändå. Det är så gott att bara ligga kvar och "moja" som jag kallar det. Idag blir det nog en städdag, trots det fina vädret. Men mitt rum behöver verkligen en rejäl röjning. Har bara slarvstädat de sista gångerna, och ska jag ha gäster på fredag behövs det rensas så ingen får ett astma anfall.=)
Ska laga middag för familjen idag med. Har inte riktigt kommit på vad jag ska hitta på. Kanske paprika och fetaostfyllda panbiffar eller så blir det ngt helt vanligt. Det är alltid roligt att laga mat, men eftersom alla ska jobba blir det jag som får ta disken med och det är ju mindre kul. Jennifer messade mig nyss, hon är bara för härlig! Glad att jag lärt känna alla dessa härliga folk. Ska bli så kul att dom kommer och hälsar på mig med. Tänkte visa dem Tjörn på lördag och då får vi hoppas att det blir soligt så vi kan åka ut med båten
.
 
Hittade en bild på mig och Johannes från förra midsommar. Då vi "tjuvade" blommor och gjorde en midsommarkrans som var lite för stor och blev ett halsband istället.
Nä nu måste jag städa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback