Lycka

Pratade precis med min älskade pojk i telefon! han är bara helt underbar!
Nu har jag fått plugga lite och kunnat stryka två av uppgifterna. Jag tänkte omorganisera lite och börja med arbeterna denna veckan så jag får gjort dem. Sedan är det bara att plugga på litteratur provet som är om en vecka! Så innan denna veckan är slut så ska historian vara klar, plus talet (som jag ska skriva ikväll) Efer det är det bara litteratur provet kvar och grupparbetet i religion. Ja nog pratat om alla prov, ibland är det bra att skriva av sig eftersom jag lätt stressar upp mig!! Min lärare tyckte iaf att min teori om projektarbete verkar spännande!! hoppas det blor bra! vad det kommer handla om ska jag berätta när rapporten är inlämnad. Nu är det mer plugg som gäller!! Kramkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback