Lycklig!

Ja idag börjar det riktiga livet igen. Jag har haft världens mysigaste helg med min underbara pojkvän och vänner. Fredagen tillbringades hemma hos Älskling med familj. Vi åt kräftor och kollade på idol. Senare tittade Johannes på tv och jag bläddrade i en inredningstidning. Finns inget härligare än att bläddra och kolla på bilder. På Lördagen var det plugg för min del och mammsen och pappsen kom ner till Fiskebäck. Pappa hjälpte Johannes i lägenheten och mamma åkte in till stan. Själv fick jag sitta och plugga, men senare på eftermiddagen tog jag och mamma en mysig fika inne i stan. Det blev var choklad med grädde och kärleksmums, gott. Var bara så mysigt att sitta där och umgås med min goa mamma. Efter det åkte vi och hälsade på killarna i lägenheten. De hade lyckats åstakomma en fin panel i sovrummet. På kvällen var det dags för späck (Ungdomskväll i kyrkan) och det blev en toppen kväll.
På Söndagen var det kalas för Johannes kusin Jonathan som fyllde år, och även firande av han och Fabiolas förlovning. Ett mysigt kalas, och sedan åkte vi vidare till Rönnäng, där mormor, morfar, mobror och moster var hemma hos oss! Blev god mat och trevligt sällskap! Ja detta var min helg i korta drag. Har faktist varit en lyckad helg och längtar redan tills nästa. Denna veckan är jag ledig Torsdag och Fredag! Helt underbart! Hoppas på att få umgås med min älskling! Han är verkligen det bästa jag vet! Men nu är det pluggdags och pepparkakor med mjölk! Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback