Måste sova!!

ojj vad hektisk kväll det varit! Måste verkligen sova, josse kommer och hämtar mig klockan sex. Tidigt, men hoppas på att kunna sova lite på bussen. Har iaf bakat en kladdkaka som jag och min goa vän josse ska mumsa i oss på bussen!! nu pratar med min älskling i telefon nu, men är lite dålig mottagning=( Helt sjukt, vi har varit borta från varandra i två dagar och jag saknar honom hur mycket som helst.. Hade gärna velat ha med honom till Stockholm, men hoppas att det ska bli kul ändå! Är i Stockholm vid 2-3 imorgon och efter det är det studiebesök på dramaten, efter det är det teater där bland annat han från kops är med i. (tror jag) hihi. Men nu måste jag sova! Ska upp och platta håret imorgon och fixa resten av maten. Hoppas alla ni får det jättebra! Kramkalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback