myspys!

Idag passade jag på att sova ut! Behövde verkligen vila efter den hektiska vecka som nu gått! Under dagen har det varit plugg för mig och en del mys som lussekatter och julmusik. Ikväll har det varit idol tillsammans med mina föräldrar och vi har mumsat på goda räkor! gott! Jag och mamma har även utmanat varandra i twister. Kul=) Jag är iaf nöjd med dagens idol och jag tycker verkligen att Robin gjorde ett bra jobb! Kevin är redan en stjärna från början, så det är verkligen kul att se Robins utveckling dessa veckor!
Imorgon är det plugg som gäller! (som vanligt) hihi. och på kvällen hoppas jag att några goda vänner kommer förbi! Hoppas verkligen ni kan komma!! Men nu ska jag mysa ner mig i soffan igen! Hoppas ni får en fantastisk kväll och helg! Kramkram!!

 Sommar med Älskling! Va undebart vi hade det!!!

Kommentarer
Postat av: Jejja

Verkligen supertråkigt att jag inte kunde komma, hade verkligen velat det!! Saknar dig och båtsemestern himla mycket! :) Hoppas vi ses snart! Stor kram!! <3

2008-11-29 @ 23:22:56
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback