Regn

som jag sagt tidigare så ÄLSKAR jag regn. Kanske låter konstigt, men det var tillochmed mysigt att åka bussen hem idag. När jag gick av smattrade det på luvan, jag gick in och hämtade ett paraply och bara lyssnade.Det är så mysigt att bara sitta inne. tända ljus och ta på sig ett par gosiga kläder. Jag har precis ätit upp gårdagens capricosa och ska nu ta på mig pyamasbyxorna och bädda ner mig i sängen. Idag blir det en pluggfri dag vilket känns underbart! Provet vet jag inte alls hur det gick. Var vääldigt knepigt, men hoppas på att jag fattat frågorna rätt! Ikväll går Äntligen Hemma på tv4 och efter det hade jag tänkt att kolla på "systrar i jeans" som går på tv3. De krockar med "dödlig fångst" som går på discovery, men eftersom inte älsklingen är här, är det jag som bestämmer över teven. (eller det brukar väl kanske vara det. hihi) Johannes har fullt upp med lägenheten och målaren har börjat måla. Imorgon ska jag nog åka ner till honom och hjälpa till. Kolla på lite fond tapeter och så. Är ledig Torsdag fredag denna veckan vilket ska bli underbart. Nästa vecka går jag bara i skolan Måndag och Tisdag. Sedan på Onsdag åker vi upp till Stockholm med klassen. Resan är fram till Fredag, men jag ska åka hem på Torsdag kväll då jag ( och tjejerna i johannes släkt) ska åka på shoppingtur till Köpenhamn! Läängtar.
Men nu ska jag plocka undan här vid datorn lite! Hoppas ni får en superduper eftermiddag/kväll! Det ska iaf jag ha! hihi Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Jejja

Tjillevipp! Ville bara påpeka att det är dålig uppdatering här!! :P Blogga mera! :D:D Pussar <3

2008-11-16 @ 16:49:57
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback