Vips!

Vips så är det söndag. En veckas lov hat gått och jag hade gärna haft en vecka till! Mer än gärna! Ny vecka med nya möjligheter. Imorgon blir lägenheten Johannes och jag hoppas på att han kommer hem från de sju haven snart. Lovet har varrit helmys med pyssel, vänner och en hel del plugg.
Nu ikväll blev det ensam mamma söker och en hel del funderingar. Jag står lixom mellan valet och kvalet. Den sitsen som är det värsta man kan vara i. Trots att det egentligen är en värdslig sak så vänds hela tillvaron på sne. Detta måste bli en ändring på! hehe. Jag m¨ste nog lära mig att inte stressa upp mig utan tänka (allt ordnar sig) =)
Imorgon är det megakort dag, börjar runt ett och slutar två. Sedan är det plugg som står på spel! Historia dag och natt.
Men snart är det iaf jul. Funderar på att köpa leilas bakbok A piece of cake och få lite ideér. Är riktigt baksugen och skulle gärna vilja prova på ngt lite svårare! Jag älskar verkligen den här tiden på året. Det är så mysigt med alla ljus som man tänder och jag är ju en liten "mysare" av mig. Blir också en del pyssel. Det är nog det bästa jag vet. Just nu är jag lite tom på ideér men får titta runt lite och komma på ngt! Nej usch va jag babblar, nu är det sovadags som gäller. Ska ha klockan på ringning imorgon!
Dagens plus= Mysig båttur, god middag på åstol och ensam mamma söker.
Dagens minus= Vill ha en helgdag till, Älsklingen är inte hemma, saknar älsklingen !
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback