goos

Muffins är så gosig så jag blir tokig. Hon går på tangentbordet och ställer sig framför datorn och försöker få min uppmärksamhet. Allt för att jag ska klia henne. Men då jag kliat henne i hundra timmar tycker jag att det räcker. Men hon är för söt och det är mysigt att alltid ha en kompis hos sig. Ja, för hon är verkligen som en kompis. Vart jag än går i huset hänger hon efter och vill vara med mig. Fast så fort mamma kommer hem "springer" hon fram till henne. Men När min kära Johannes inte är hemma brukar hon få sova  hos mig. Men de får ni inte säga högt! hihi. Johannes tycker inte så bra om min lilla katt men då brukar jag säga "hon fanns faktiskt i mitt liv först" hehe. Det är nog det man vill höra från sin flickvän! ojdå, mycket jag skrivit om min lilla mögelskrutt. De e så jag kallar henne för! Idag var det plugg som gällde och jag skrev hela sju sidor socialpsykologi! Faktistkt ganska spännande ämne. Efter det tog jag en promenad och sedan hälsade jag på farmor som kommit hem från sjukhuset. Hon var faktiskt pigg idag men jag hälpte henne att vattna blommor, koka kaffe och fixa lite mat. Tycker verkligen om att vara hos farmor och jag märkte att hon blev glad när jag kom. Men när jag skulle hem lovade jag att komma tillbaka imorgon! Härligt att kunna glädja sin farmor bara genom att hälsa på. Efter det var det en tur till stenungsund och sedan hem till mammas vänninna chatrine. Hektisk dag, men jag har fått gjort mycket! Har gjutit ljusstakarna så i morgon hoppas jag att de e klara! Men nu ska jag plugga lite igen, är pigg och sover hellre än längre stund imorgon! Kramkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback