Höstlov

Tjohej mina läsare. Har inte bloggat på ett tag, men ägnade helgen åt min lilla prins.
i Fredas var vi ett gäng med kompisar som kollade på film och hade det trevligt.
På Lördagen åkte jag johannes alida och alfons till Lerums badpalats och hade en mysig dag! Alfons var så trött att han somnade i påväg hem. På kvällen blev det fika med goda vänner. På söndagen var det middag med johannes mormor,morfar och farmor och farfar. På kvällen var jag och mamma på gospel konsert och efter det hem. Johannes åkte ut och fiskade igår och jag saknar honom redan. Men nu har han varit hemma ett bra tag, och när han sedan kommer hem kommer det vara fullt upp med lägenheten! Roligt=)=)
Just nu sitter jag och "äter" en pressad apelsin. Vaknade halv ett idag, men hade världens migrän så stannade i sängen nästan hela dagen! Efter det blev det plugg och design simon och thomas med mamma. Snart väntas PRISON BREAK!!!! Me like.. Imorgon är det socialpsykologi och retorik som gäller. Resten av veckan får vi se vad som händer. Kan vara skönt och bara få plugga så det inte blir så mycket sen! Ha det superduper=) kramkram!!
Lite flummiga bilder från helgen!
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback