såå trött

Hjälp vad längesen det var jag skrev här! Har lixom bara inte fått tid! Just nu är det full rulle i mitt liv! usch, hinner inte med någonting! Kan berätta om helgen. Fredagen spenderades till klockan fem i skolan och efter det åkte jag raka vägen till fiskebäck till min prins! På kvällen åkte jag, johannes, jejja, filip och gg till smyrna och efter det fikade vi. På Lördagen åkte jag till skolan vid nio och spenderade hela dagen där och övade på teatern. vid fem åkte jag tillbaka till Fiskebäck där det var kalas för Emelie och Emma! Tack för en mysig kväll! På söndagen åkte jag återigen till skolan och var inte hemma fören vid sex på kvällen! Igår var det skola från 8,30 till 20,30. Usch vilken dag!!!! Hade iaf premiär på kvällen och det gick faktist jätte bra!! Känns jättekul nu=) När jag kom hem kom min älskling hit och förgyllde min hektiska vardag! Fast vi somnade i soffan, men det var mys ändå! Idag har det varit skola och vi har haft tre föreställningar! Gick bra och nu är nästa föreställning på torsdag morgon. Om du är sugen på att titta är du välkommen på söndag klockan 3 i skolan. Men säg inte till mig att du kommer, och sätt dig högt upp så jag inte ser dig! Usch blir så nervös annars! hihi.
Nä nu måste jag sova lite! Har inte sovit så mycket de senaste dagarna! hehe. Ha det prima!
   Bilder från fredagen

Jag och älskling på black & white party!

Kommentarer
Postat av: alida claeson

Va söt du är på bilden Millan =) Allt bra med dej ? Nu har du börjat blogga lite haha ;) Är det mycke i skoan eller ?

Ha de så bra, Kramisar <3

2008-10-14 @ 21:22:32
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback