snaaaart helg=)

Tjohej mina kära läsare. vem det nu är som läser min lilla blogg. Skicka gärna en liten glad kommentar från dig så jag vet att just du hittat till min blogg! Idag var  det skola och vi hade två föreställningar som gick prima=) Känns alltid segt på morgonen när man ska dit, fast då man väl kommer dit kblir allting jätteroligt! Kom hem runt tre idag, vilket var skönt! Nu sitter jag här och är mega hungrig får nog fixa lite mat. Ute är det regn och rusk och jag hade gärna velat åka iväg till värmen? Någon som kanske vill åka med mig? Satt och kollade på resor förut och man kan få en ruskigt billig restresa. Me like!! Hade gärna åkt till gran canaria! men men får se hur det blir framöver!
Idag var det tänkt att gå på promenad med Josse w men i detta ruskiga vädret är det bara mysigt att sitta inne. Kanske pyssla med något?=) Men måste verkligen fixa ngt att äta nu! Ha en fortsatt bra dag! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Petronella

jag jag jag läser!! ;)

2008-10-19 @ 01:38:35
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej Camilla! Jag brukar oxå läsa din blogg. Har en egen är dock ingen flitig skrivare....

2008-10-22 @ 16:36:21
URL: http://janivarssonsvagfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback