stå ut!

För att orka vardagen måste man ha ngt att se fram emot. Just nu ser jag fram emot morgondagen då vi spelar vår sista föreställning! Ska bli skönt när det är över! Ikväll är det vår sista kvällsföreställning och jag hoppas att den går bra! En dag kvar sen lov! I helgen hoppas jag på att få träffa min prins innan han åker iväg på de sju haven! Va kul igentligen att man har saker att se fram emot!! Just nu är jag rätt trött på skolan och en del andra saker som har med skolan att göra! Men då ser jag bara fram emot studenten. sju månader kvar! Bara man får gjort höstterminen nu så e de bara en termin kvar! Föresten blir detta mitt sista höstlov på skolan. Visserligen kanske man kommer ha det om man pluggar vidare med! Fast då lever man nog en helt annan vardag! Mysko när man tänker så! ihhi. men snart kommer josse och hämtar mig! hade tänkt lägga ut bilder på lite mysiga pysseltips men det får bli senare. nu, tillbaka till skolan och ge sitt bästa!! Ha de bra!! kramkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback