Tisdag eller Onsdag??

Ojj trodde det var onsdag, men kom just precis på att det var tisdag. Jag som ville ha onsdag då jag har min rommerska bågar dag! hehe. Igår efter att jag ätit en god måltid tackos åkte jag och mamma och lekte lite med mina små söta kusinbarn, Cornelia, Ludwig och Ellen. När vi kom hem var det tv som gällde, design thomas och simon eller va de nu heter. Fick sån inspiratin så efter det försökte jag göra lite höstmysigt i mitt rum, och lyckades faktist väldigt bra=) Sen var det ju dags för prisonbreak!! Men trött som jag var "råkade" jag somna och vaknade av att telefonen ringde. Då hade jag missat halva programmet! hehe. varför ska de gå så "sent" på tv? =). Älsklingen ringde iaf men jag kom inte ihåg va han pratade om, jag var så lååångt borta!
Föresten så pratade jag med min goa vän Jennifer igår också! Tycker verkligen om dig!!
Idag är det skola som gäller, och vi har inga föreställningar utan bara "vanliga" lektioner. Kan vara skönt det med. Efter skolan tänkte jag åka in till Kungälv och hälsa på min farmor som ligger på sjukhuset! Hon fyller år imorgon=) Grattis min goa farmor! Men nu ska jag fixa ioordning lite saker! Hoppas ni får en underbar dag!! Kram Camilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback