Det är över!!!

Yes de två värsta dagarna på veckan är över! jippie! Idag började vi med en två timmars lång svenska då vi skrev uppsatser, efter det religion och historia. Hade så ont i magen idag så jag gick hem sista lektionen! Skönt! Kom hem två timmar tidigare än vad jag skulle göra annars! Idag blir det nog bara slapp! Är så trött efter skolan plus att min mage krånglar! Först trodde doktorn  att det var gluten och sen visste dem inte va det var, sen trodde de att de var gluten igen men nu visade de sig att det inte var så! Tröttsamt när man inte vet vad det är. Kanske kan vara laktos? hoppas verkligen att de kommer på vad det är eftersom magen kurrar och bubblar konstant=) hehe. Skulle vara skönt med en promenad också! Plus att jag är vrålsugen på kladdkaka! Fast jag får den aldrig bra längre! Antingen blir den för kladdig eller torr. Någon sam har tips på hur länge den ska vara i ugnen och på vilka grader man ska ha för att få den sådär kladdig och perfekt! Har aldrig lyckats i vår nya varmluftsugn! Kanske är det det som är problemet=)
Imorgon är det friluftsdag som ingen i klassen hade tänkt gå på! Så då blir det sovmorgon. Nån gång efter elva ska vi ha teater! Har fullt upp nu innan föreställningarna. Replikerna sitter men sångerna är värre! Ska ha premiär vecka 42! Spännande!
Ja vad ska man annars säga? Va i Fiskebäck en stund igår! trevligt trevligt. När jag skulle köra hem på kvällen såg jag efter en stund att polisen låg efter mig! usch va läskigt det känns, speciellt om man kör lite för fort! hehe. men han tog mig inte som tur var!!!
Ikväll är det både idol och topmodel klockan åtta! Men det blir nog topmodel för min del=) Sedan är det ju "vem kan slå filip och fredrik" och det är ju lite kul..
Men nu ska jag fixa något att äta! Ha en fortsatt bra dag! Kramkram!!!

 En bild på vår ettårsdag för ca ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback