Helgen i Korta drag!

Jag får aldrig tid att skriva, men får väl försöka! I fredags var det min och älsklings två års dag! Älskar dej Johannes!! Men han var ute och fiskade och jag spenderade dagen med Nella! Hämtade henne i stenungsund och vi åkte på en shoppingtur! På kvällen var det överrasknigskalas för david! Mysmys. På lördagen blev det en städardag för mig och efter det åkte vi till Fiskebäck där det var späck! Efter späck blev de fika och linedance hur kul som helst. tänkte börja dansa! bara så ballt! Skule sova hemma hos fam claeson men när jag kom in i johannes rum (där jag tänkt sova) var hela rummet fullt med saker. Så det slutade med att jag somnade hos Alida. Idag vaknade i vid tio och jag hjälpta alidus med läxa! efter det var det middag med johannes mamma,pappa,systrar och farmor, farfar på långedrags värdshus! Riktigt mysigt! Tack för en trevlig och god middag!! Sedan rullade jag hem med bilen till mitt kära Tjörn där mormor och morfar hälsade på. blev fika och senare ost och broccoli paj! mums! Eftersom jag inte hittar sladden till min kamera blir det aldrig några bilder, men jag ska leta och se om jag kan hitta några kul bilder. inom några dagar kommer Johannes hem och det ska bli kul att träffa honom! Kommer nog spendera en del tid i inredningsaffärer nu när han skaffat lägenhet! Kommer bli göra mys=)
Men nu ska jag lägga mig! Kram Camilla!!

Kommentarer
Postat av: Jejja

Men hallå du har blivit blond igen snygging! :D Riktigt nice måste jag säga! Ses på onsdag! Kramkalas Jejja

2008-09-21 @ 23:17:16
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback