Låång sovmorgon!

Hejsan! Nu får jag ta tag i mitt bloggande igen. I fredags blev det först fika med johannes föräldrar, efter det en sväng till tonår och hälsade på våra underbara vänner och efter det blev det film och mys. Johannes åkte ut och fiskade igår och jag åkte hem till Rönnäng. Blev slapp framför teven nästan hela dagen och på kvällen käkade jag god mat med mina föräldrar! Idag vaknade jag vid halv elva men låg kvar i sängen och kollade på¨lite tv! Idag vet jag inte ritkigt vad som händer, snart är det middag och efter det skulle det vara skönt att gå ut i solen! Imorgon är jag ledig, men ska in till skolan och prova ut en studentmössa! Inte ritkigt klokt att vi gör det redan! Efter det ska jag till frisören och klippa av min stora kaluffs! Nä Nu är det middag, skriver väl säker sen igen! Ha en jättebra dag! Kramkram camilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback