Ledig Måndag

Idag var jag ledig men åkte till skolan vid elva och provade ut och beställde studentmössa! Hoppas den passar bra! Var lite osäker på storleken! men men. Efter det kollade jag i lite affärer på torget och åkte sedan hem och käkade lite! Efter det tog jag och camilla en fika och lekte lite med cornelia ludwig och Ellen. Vid tre gick jag till frisören och klippte av min kallufs! gjorde även slingor så nu är jag lite blondare! Efter det gick jag hem och plattade håret och efter det tillbaka till frisören och klippte till resten av håret. Vi brukar ofta göra så eftersom det tar så lång tid att klippa håret hinner hon aldrig platta det, så då gör jag det hemma och kommer tillbaka innan frisören går hem! Riktigt bra faktist!
Mamma och pappa avr barnvakt åt barnen myrberg, och jag hjälpte till en stund! Så nu kom jag precis hem!
Ska nog titta på en film nu! Men hoppas ni också haft en bra dag! Kramrkam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback