Romerska bågar

Tisdagar och onsdagar är långa dagar i skolan, då brukar jag unna mig romerskabågar eller chokladboll! Idag blev det daim och romerska bågar! Man klarar inte av dagen om man inte får i sig lite sött. Hade psykologi prov/ stort läxförhör idag vilket kändes bra! Var det första provet med den läraren och hoppas på ett bra resultat. Idag hade vi även religion som är mitt favoritämne, plus att vi har världens goaste lärare anna! Men imorgon är det sista dagen vi har henne då hon ska ha barn om några veckor! Roligt för henne, minde kul för oss! Men vi ska få en ung vikarie som jag hoppas är lika positiv till diskussioner. Blir mycket prat om viktiga ämnen på lektionerna vilket jag tror är bra för alla!
Idag har jag (plus hela klassen och skolan) frusit hela dagen. Det är verkligen iskallt i skolan och de sista lektionerna fick jag ha på mig min vinterjacka! Pågrund av att jag gått barfota i ballerina har jag blivit förkyld. (får skylla mig själv) Älskar verkligen att ha på mig ballerina skor, men får nog vänta till våren nu=)
Så nu sitter jag här och har ont i halsen och pluggar Religion. Får se om det blir en hemmadag från skolan, men hoppas att jag mår bättre imorgon! Ikväll kommer mamma och pappa hem och jag tänkte överaska med lite god kvällsmat och mys, har även köpt en blomma=) Är så roligt att göra dem glada!
Imorgon åker jag nog till fiskebäck på eftermiddagen då det är körövning. Min Älskling hade fiskat hummer idag och fått flera stycken. Kanske blir ett smakprov imorgon! Men nu ska jag titta lite mer på religionen och sedan blir det lite städning här hemma! Ha det underbart! Kram Camilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback