September

Ja har inte skrivit på det senaste! Har inte riktigt haft tid,lust och ork!
 Redan inne i September och jag och johannes firar snart vår två årsdag! Två helt underbara år med dig!!
Idag började jag skolan vid tio och har haft teater hela dagen! Blir rätt segt efter några timmar men jag och Carolina tog en shopping tur till torget där vi köpte skor som vi ska ha till våra roller. Inte helt fel att shoppa på skoltid med skolans pengar. Fast det blir ju inte våra egna skor, men ändå=) hihi. Musik eleverna har spelat för fullt under dagen och nu är jag riktigt trött i huvudet! hehe. Efter skolan åkte jag ner till torget och tittade i lite affärer. Hittade ett par novita stövlar på scorett som jag blev helt kär i! Men de var tämligen dyra, närmare 2000 kronor, och jag som alltid tröttnar på kläder och skor efter ett tag. Stövlarna var svarta och hööga! och dom satt hyfsat tajt så som jag vill ha det. Provade med jeans idag så funderar på att åka dit imorgon och prova med leggings=) Efter det hämtade jag iaf pappa och vi åkte hem. Klockan sex var jag på sångövning på klädesholmen! Ska sjunga på samlingen imorgon vilket ska bli roligt!
Imorgon fyller mina kära sessa Alida år! Grattis grattis tjejen! Hoppas du får en kanonbra födelsedag med mycket paket och tårta! Lovar att jag kommer på ditt kalas!!
Imorgon är jag ledig och det blir nog en del historia pluggande! måste ligga i innan provet! Så nu funderar jag på att snart lägga mig! är otroligt trött! (som vanligt) Men ha en superduper kväll! Kram Camilla!

Kommentarer
Postat av: Alida

2008-09-05 @ 08:48:47
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: Alida

Taack så mycke sis <3 =) Vi syns imorgon =) Puss o kjam :D

2008-09-05 @ 08:49:38
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Emmma

Söööt=)

2008-09-08 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback