Usch,.

Tjoho! Nu sitter jag här och äter naturgodis! Jag måste sluta att äta strunt  nu! I somras sa doktorn att jag skulle gå upp i vikt! Fast jag tror inte  hon menade på godis!! Skärpning Camilla!!!!
På Lördagen blev det shopping hela dagen. På kvällen var vi hos Emelie och åt god björnbärspaj! Mums. Igår var jag och Johannes på kalas hos min kusin och på kvällen hade vi myskväll och käkade god paj och tittade på tv! Mysigt! Idag var det skola! Lika segt som vanligt. hehe.. Men alla pratar om student och bal och allt, å det är "Bara" åtta månader kvar. hehe. De går nog fort får man hoppas. När jag kom hem idag blev de resterna från pajen och sedan har jag pluggat psykologi. Nu blir det liter litteraturhistoria och retorik. Resten va veckan blir det plugg inför det kommande religionsprovet i judendomen! Men tror jag har hyfsad koll på det! Som jag skrivt tidigare är jag uttagen till audition till Göteborgs Lucia. och detta händer till helgen! hehe. Dumma mamma=)=) men måste plugga vidare nu! Lägger ut en bild på det otroligt fina armbandet jag fick av Johannes! Tack Älskling!!!!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback