Ledig=)

Blev bara så grymt sugen på att blogga. Visst jag bloggar som mitt projektarbete, men ibland är det sönt att bara få flumma av sig lite! Idag är jag ledig vilket är hur skönt som helst! Försov mig och missade min tandläkartid, men fick en ny imorgon!
Idagg är det plugg plugg och plugg som gäller. Hur mycket som helst i skolan nu, men jag har räknat ut och kommit fram till att jag bara ska va i skolan typ 15 dagar till innan student. ojj vad bra jag har det.

Igår fick jag också en trevlig liten nyhet, jag ska nämligen vara treornas studenttalare. hihi. varje år är det en i trean som ska hålla tal på studenten, och igår kom det fram en lärare som tyckte att det skulle vara min uppgift! kul, fast nervöst.

Men nu måste jag börja mitt pluggande, och äta en god frukost! Hoppas du får en kanon bra dag! / Millan


Kommentarer
Postat av: Alida C

Ja vet inte va den hete :P Men det fanns mycke på panduro också. Ja kan berätta det för dig när jag ser dig ;) Kraaam

2009-04-26 @ 01:52:29
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback