härligt

Kom precis in efter en härlig promenix med min goa mamma och pappa. Är verkligen skönt att få lite frisk luft. Idag har även en annan rolig sak hänt, men mer om detta ngn annan dag! Nyfikna?:P hihi.
Tänkte berätta lite om resten av helgen

Lördag: Var på middag hos min goa farmor och sedan på kaffe hos kusin med familj. Senare bar det iväg till Fiskebäck där det var späck!
Efter det fikade vi god kladdkaka och spelade även vårt hemmagjorda roliga spel! Var mysigt att träffa alla goa vänner, och jejja hade med sig sin klasskompis Anita som var väldigt roligt att träffa.
Natten spenderades i johannes "barndomshem" hihi, där jag delade säng med hans goa syster Alida.
Tyvärr var det inte den bästa natten då hon knör något otroligt. Men gillar dig ändå=)

Söndag: Var det kyrkan som gällde, och va på ett helt underbart möte. Vacker sång av fam jonsson och härlig predikan.
Efter det blev jag bjuden på middag hemma hos claesons.
På eftermiddagen drog vi iväg till Nimbus och fiakde och på kvällen kollade jag, petronella och olivia på film hemma hos johannes.
var en jättemysig kväll!

Tack Petronella och olivia för en mysig söndag=)

idag var jag ledig och passade på att sova ut! Men nu ska jag ringa min prins! ha det superduper=)

Kommentarer
Postat av: Alida Claeson

Haha, jag tycker om dig med =)

2009-01-20 @ 08:19:38
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: olivia

de var en väldigt mysig dag som spenderades med väldigt mysiga tjejjor..

2009-01-20 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback