plugg plugg plugg...

Just nu sitter jag hemma hos min pojk och pluggar, vilket jag gjort några timmar nu, men jag är faktiskt nöjd över mitt resultat. Igår provjobbade jag i en butik i kungälv, och det känndes jättebra=) Så nu får vi se om de blir ngt mer jobb!
PÅ kvällen åkte jag till älskling och han gjorde god taco gratäng till oss! sen somnade jag rekord tidigt! Var inte direkt van att stå upp en hel dag!
Nu har jag pluggat ett tag och fikat! mums, det går inte att göra läxa utan att fika! hihi.

Johannes håller på att måla ett skåp och jag skulle gärna lagt mig på soffan en stund! Gick faktiskt upp tidigt idag=)

resten av dagen får vi se vad som händer och sker, Jag skulle gärna hitta på ngt roligt, samtidigt som filmkvällar är grymt goa! Ja det återstår att se vad som händer!

Hoppas ni har en bra helg trots det tråkiga vädret! Kraaam Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback