tick tack

Klockan bara rinner iväg på kvällarna. Har iaf fått gjort en hel del idag! Blev även en mysig film som gick på trean. matte söker husse hette den!!
Dessvärre så börjar pluggandet direkt! Ska ha prov nästa vecka vilket inte alls känns bra! Missade att göra det i höstas så nu måste jag göra det på torsdag! och det är verkligen göra svårt!
Men då får man tänka positivt! Har börjat 2009 med positiva tankar, och det funkar riktigt bra! Allt känns mycket lättare då man intalar sig härliga tankar!
Jag är omgiven av en härlig pojkvän familj och vänner!
Jag har alltid gud vid min sida, vilket känns hur underbart som helst! Livet kan vara tufft, men det finns en gud som vakar och skyddar oss. Visst är det härligt?=)
Imorgon bilr det iväg till min pojk då han fylller i helgen! Ska bli mysigt att träffas=)

Hittade en liten mysig sida förut  http://www.johannaformochdesign.se/ Gå in och kika! Fanns söta tavlor!

Men nu ska jag lägga mig i sängen på min goa värmedyna som jag har fått=) Häärligt! kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback