sommar

Vilken underbar sommar här är=) Jag har knappt skrivit något alls här men tänkte uppdatera mina dagar här för er på bloggen!

Midsommar jobbade, : Var i Onsala i Linas sommarstuga tillsammans med ett gött gäng! blev verkligen en toppen kväll.

Var sedan i början av veckan efter midsommar i skagen med ALida, där vi städade ginneton, shoppade och solade=)

Fredag: Jobbade till klockan sex, efter det till Basen och sedan hem till Emelie på fika=)

Lördag: Stan med älsklingen där det blev lite shopping, efter det mat på lillöa, sedan var det kalas för nella och becka och efter det åkte jag,johannes,magda och rodas in till stan på bio.

Söndag: Jobbade tills klockan var sex, käkade med älsklingen och åkte sedan hem till tjörn och umgicks med min goa familj=)

Måndag: Åkte till mormor och morfar på Åstol, Där det blev mat, bad och fika

Tisdag: Barnvakt åt Ellen, åkte sedan till kårevik och badade med Ludwig och Cornelia. Sedan promenad med kusinens fru Camilla.

Ja nu har ni fått lite uppdatring om vad jag gjort det senaste. Nästa vecka blir det nog båtsemester vilket ska bli kanon=)=) kramis

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har!! Kolla gärna in min också! =) Har en tävling nu om ett valfritt smycke från Creative Lounge, Pearls for Girls. Var gärna med och tävla! Dom har så söta smycken! Hoppas allt är väl! Kram!

2009-09-30 @ 21:18:31
URL: http://blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback