Min dag

Min dag började inte på topp, då min bror kom in, drog av mig täcket och drog mit i fötterna så att jag hamnade på golvet!

Men trots detta blev det en toppendag!
Jag åt en god frukost och efter det lade jag mig i solstolen och stekte i solen. Har haft en ritkgit mysig dag med min goa mamma!
VI lagade mat tillsammans och jag bakade goda äppel muffins med crumble som vi smaskade på i trädgården.
Efter fikat somnade jag en stund i solstolen och det var helt underbart.

Senare på eftermiddagen åkte jag och mamma och tittade i en butik som ligger i närheten och åkte även till lions second hand och lämnade lite saker som vi ville bli av med.

Ikväll var det film som gällde och jag hyrde Twilight. Jag tycker faktiskt den är ritkgit bra, men jag tror inte riktigt att min mamma kan hålla med om det=) hihi

Imorgon är det en fullspäckad dag!
Först ska jag, mamma och mina två kusinbarn åkte till Carolinas häst och titta på den. Ska även gå till optikern på synkontroll och kalas hos min kusin som fyller år. Efter det ska jag bege mig hem till min älskling där vi ska fira midsommar, och då jag även jobbar några timmar på midsommar!

Så nu måste jag lägga mig! Hoppas att du haft en ritkigt bra dag! Kramkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback