grissjukan

Idag blev det mysig frukost tillsammans med min mamma och pappa! Sedan fixade jag iordning lite saker och efter det åkte jag och mamma ett ärende. Vi tittade i lite butiker och jag hittade ett par skor (stövlar) som jag funderar på att köpa. Behöver ett par skor att jobba i som är sköna!
Jag ligger mellan 36 och 37 i skostorlek och stövlarna passade bra i36 men lite tajta, men i butiken sa de att de skulle töjas ut lite!
Tänkte köpa dem på torsdag=)
Sedan har jag tagit sprutan idag och det gick fort och lätt, gjorde inte alls ont. När jag sedan kom hem var det fika och mys, somnade även i soffan!!
Föresten, fick hem mina leggings som jag beställt! och de va göra snygga=) Kul.

Nu är det dags för mig att lägga mig. upp tidigt imorgon! Kramkram.

Tänker på dig och finns hos dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback