ljus

Sitter i soffan och tittar på ljusen på bordet som strålar av värme. Fötterna verker, eftersom jag inte fick någon rast på hela dagen!
Mamma och pappa kom och hämtade mig på jobbet, sedan åkte vi hem till älskling på fika tillsammans med hans föräldrar! Det blev en mycket mysig kväll!! Nu har jag varit i f-bäck en vecka och längtar hem lite! Älskar att vara här med älsklingen men eftersom jag inte bor här har jag ju inte mina egna saker här, förutom min dator och kläder.
Hade tänkt att åka hem i helgen men har andra planer!
Imorgon är det min sista arbetsdag efter sju dagar och på kvällen är det släktträff med Johannes släkt.
På lördag är jag ledig och ska vara barnvakt för lilla Ellen.
På Söndag ska vi fira johannes morfar med restaurang besök och sedan jobbar jag på måndag igen.
Men då kommer jag åka hem och vara hemma några dagar!!

Men nu är det nana dax! upp och jobba imorgon!! Kramkram


Den här skulle jag gärna vilja ha i granen iår. Den kommer från Åhlens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback