Lördag 21/11

Lördag, ledig, sol, sovmorgon!!!

Det blev lång sovmorgon idag och efter det fixade jag till mig lite och åkte sedan till Grönahem med Gill och handlade lite. Det är en blomsteraffär som även har lite inredning, och i helgen invigde de julen!

Efter shoppingen åkte vi och hämtade E som vi skulle passa idag! Hon är helt underbar och jag vill bara pussa henne!! Goa Vilgot kom även förbi en stund!
Vi lekte och myste hela eftermiddagen och kvällen.

Senare ikväll kom E:s föräldrar och fikade med mig och johannes, och sedan tog de med sig E och åkte hem!!
En helt mysig dag!!

Imorgon är det träff med johannes släkt igen. Det blir middag på en "herrgård" utanför stan.

Lite bilder på vad som fick följa med oss hem idag!! (till älsklingens lägenhet)

  

 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback