när det liter mot jul

Sov inte det bästa inatt då jag hade feber och frossa, stannade hemma från jobbet men under dagen blev jag bättre. Febern är borta och jag tror den kom av sprutan!

Dagen har spenderas med pyamas, soffa, tv och lite cupcake dekoration.! Jag bara älskar cupcakes! Inte att äta, men att göra! hihi.

Har även fått upp lite ljusstakar i fönstren för att inviga julen! mys. TYvärr välte får underbart vackra gran i trädgården idag, så imorgon ska jag försöka få upp den igen=) (eller pappa)

Nu är det dags att sova och jag ser fram emot en ledig dag imorgon! Kramkram


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström

Hej,



Snubblade in på din blogg nu ikväll, va fin den är.



Hoppas att du haft en mysig andra advent.



Mvh Camilla, En mammas dagbok

2009-12-06 @ 22:08:35
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback