stormsteg

Advent närmar sig med stora steg! Julpyntningen på jobbet är igång och julstämmningen är på topp nu när kunderna börjat köpa julklappar, och idag invigde jag vårt nya julpapper på jobbet!

Det var ett tag sedan jag skrev, men jag kommer bara blogga när jag känner för att skriva av mig lite.
Just nu sitter jag i soffan med älsklingen och lyssnar på julmusik och äter pepparkakor. (jag vet att det är tidigt) hihi.

Veckan som gått.

Fredag: SHopping dag i Aalborg med tjejerna! VIlket blev en grymt mysig dag!!
Lördag: Jobb och sedan konsert
Söndag: Jobb och bio på kvällen (flickan som lekte med elden) och vi lyxade till det med VIP bio=)
Måndag: Jobb och sedan förhandsvisning på "Luftslottet som sprängdes"
Tisdag: Jobb och sedan hem på kvällsmat hos svärföräldrarna
Onsdag: Jobb och sedan fix i lägenheten. Har äntligen fått upp hyllor i köket och gardiner i vardagsrummet!

Fötterna värker och jag gäspar... Kanske borde man gå till kojs?=)

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback