Dagen

Idag började dagen med en låång sovmorgon innan hemfärd!
Åkte ut till Camilla för att öva inför lördagens bröllop, vi ska sjunga och J ska spela piano.
Blev även god fika och efter det var klockan redan fyra.
Åkte förbi affären och hämtade utt ett paket från posten med klänningen jag beställde för att ha på bröllopet och jag blev jätte nöjd!

Blev sedan Stenungsund med mamma! Vi tittade i lite butiker och var även på modevisning! Det var kyrkan i stenungsund som stod för modevisningen med kläder fårn butiken "u and me". Och det fanns flera härliga godbitar av kläder i showen!

Imorgon blir det tvättdag då allt från resan ska tvättas!! Men skönt att vara ledig iaf!

Nu ska jag sova. men innan dess visa denna söta klänning jag såg på chicy.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback