Loppis

När jag kom hem från mitt och pappas ärände ( var och köpt en ny bil), så åkte jag och mamma på Loppis......

Rakt framför mina ögon stog den, helt nyinkommen och tittade på mig. "köp mig, måla om mig, det finns potensial i mig"
Byrån framför mig hade rätt! Med vit färg, spackel och sandpapper kunde den bli perfekt!
Jag ropade: "Den ska jag ha". Hjärtat började bulta.. Tänk om någon hinner köpa den innan mig!
Jag lade handen på byrån och kände att vi hörde ihop! Den snälla mannen som jobbade på loppisen kom fram med en lapp som han placerade på byrån med mitt namn på. Nu, äntligen blev den min..

Ja kanske lite väl sentimentalt, men som ni förstår har jag altså fyndat på loppis! Bild på byrån ska ni få se, men som ni förstår behövs det en rejäl renovering på den! Färg,spackel och sandpapper!

Hittade även ett vitt spetstyg som jag ska dekorera galgar med!

Nu är det myskväll med mamma framför "leila bakar"  Kramkram!

 

ps.. Har redan börjat slipa på byrån!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback