Regnig dag!!

Bättre lycka nästa gång hoppas vi på. Känns ortroligt tråkigt, men samtidigt var det nog meningen! Det går fler tåg till att nå sin dröm. Frågan är när nästa tåg kommer?.. Jag tror det finns en mening med allt! även för mig/oss...........

Är nu hemma på min ö och har njutit med en kopp kaffe och digestiv med brie!
Maten är snart klar, och det är mysigt att vara inne en dag när vädret inte visar sin bästa sida!

Senare idag tänkte jag och mamma bege oss till Göksäter. (det är en miniatyr av Ullared, som säljer allt mellan himmel och jord, till ett bra pris)

I helgen är det jobb som gäller och även kalas för min goa väninna Josse! Stort Grattis till dig tjejen!!

Hoppas du har en härlig dag!!



Underbar lykta från mixin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback