shoppaholic

Är just vad jag har blivit........

Det är nog det sämsta med att jobba i butik!
 Är så lätt att man på rasten bara "råkar" slinka in i en klädbutik och där "råkar" man hitta ett plagg som man faktiskt "råkar behöva väldigt väldigt mycket.. Och om man nu köper det klädesplagget så kommer man inte behöva köpa något på vääldigt länge...... hmm..

Någon som känner igen sig??=)

Igår hamnade jag på Raglady under min rast och hittade två tunikor från märket Lise Sandahl som jag fastnade för direkt!
Du vet kläder som känns som att de är skapade just för dig! Och just dessa två tunikor var väldigt "camilliga"=)

Och till de tunikorna hade ju en rosa blommig sjal från Ester Elenora passat perfekt! Så därför klickade jag hem just en sådan också!

Vad tror ni? Är tunikorna en hit eller en miss?? Kommentera gärna!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback