Regn och rusk

Men ikväll tittade solen fram, så därför passade en härlig promenad perfekt!

Idag har jag städat,tvättat,rensat och fixat! Och nu känner jag mig redo för morgondagens jobb, trots att "söndagsångesten" tränger sig på.. Men om tre dagar är jag ledig igen!

I eftermiddag blev det en tur till Loppisen här på ön, och där fyndade jag en gungstol som ska målas svart! Efter det fick jag mysigt fikabesök av goaste J, och vi smaskade på kladdig kladdkaka!

Nu tänkte jag ordna lite lunch för morgondagen och samtidigt önska er en fortsatt trevlig kväll! Och även ett stort grattis till min kusin, som fått en liten prins! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse W

Jättekladdig å god kladdis! :)

2010-09-02 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback