konstig

Jag är nog konstig, men efter två månader utan skola så längtar jag efter böcker, penna, föreläsning, lunch, fika, seminarie, kaffe, klasskompisar, universitetet!!

Jag älskade verkligen livet som student, jag älskade själva pedagogens byggnader och alla underbara människor!!
Men när inte utbildningen känns rätt ska man inte fortsätta!
Jag är så glad över mitt beslut, men saknar de goa tjejer som jag träffade. på två månader fick jag bättre kontakt med dem än de flesta från gymnasietiden. Man är på samma plan i livet, har mycket lika intresse och mål.

Men jag längtar till hösten och hoppas att jag kommer in på den utbildningen jag vill! Det har varit hööga intagningsbetyg de senaste åren, men gud, låt det inte vara så detta året!! Jag vill utbilda mig, vilket är ett mål i mitt liv!!!!

samtidigt så älskar jag mitt jobb just nu! Träffar så otroligt många underbara människor, får fint beröm och älskar att sälja smycken! och även klockor!! Sedan har jag världens goaste Linda som jag jobbar med!! ser även fram emot en vår med jobb och kunna tjäna lite pengar...!!!

life is good!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Johanna Vargvik

Ja visst är det lätt att längta tillbaks lite =)

Vad är det för utbildning du sökt och vad jobbar du med nu? =) spännande!

2010-03-14 @ 21:41:10
URL: http://famiiiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback