Snart dags för middag

Sitter här i min mysiga morgonrock ifrån juicy och har precis duschat av mig allt salt ifrån dagens badande!!
älsklingen är på väg och ikväll blir det restaurangbesök på "kylen", som ligger på Klädesholmen med ett gött gäng!

Jag har nu påbörjat min andra semester omgång och ska vara ledig två veckor vilket känns helt underbart!

I höst kommer jag att börja plugga till Personalvetare, och därför känns det extra härligt med goda semesterdagar!

Nu ska jag ta på mig inför kvällens restaurang besök. Tänkte sno en klänning och en underklänning från märket melmelli av mamma, då "alla" mina kläder ligger kvar hos mitt hjärta!

Önskar dig en härlig kväll!! kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback