Denna regniga dag!!

Mitt vackra, underbara, söta och helt bedårand Paraply från märket Lisbet Dahl har legat i bilen i flera dagar och bara väntat på att regnet ska börja falla!

Men igår när jag städade bilen fick paraplyet flyttat in till tvättstugan då jag insåg att det nog inte skulle komma något regn på lång tid!

Men vad händer?, jo idag blev det en dag med ösregn och då paraplyet låg hemma i tvättstugan kunde jag inte inviga det i regnet, utan blev blöt i håret, vilket gjorde att jag sett ut som ett troll hela dagen!

Mitt fina paraply som jag fick i födelsedagspresent! Jag hoppas på regn snart igen så jag kan ta på mig mina stövlar och inviga mitt paraply!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback