Prylar till hemmet!

ojj vad många det är som gifter sig detta året! EN inbjudan till Bröllop kom precis i brevlådan, vilket alltid är lika roligt=)

Trots att jag bor hemma så älskar jag prylar till hemmet! Och visst är det roligt att kunna samla på prylar att ta med sig till sitt kommande hem?=)

den 6 mars fyllde jag 20 år och då fick jag massor av glas och porslin! Jag samlar på en sevis från rörstrands serie qvint och jag är såå nöjd med valet av servis!

Fick även helt underbara vinglas i present som blir en perfekt kombination till servisen.

Som ni även kanske har förstått så älskar jag att baka!! Och tårtfatet med kupa kommer förhoppningsvis bli välanvänd!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback