skaka av!!!

Men varför kan jag inte det!! Usch!!
Har träffat hur många goa, trevliga och underbara kunder idag på jobbet, men det ända jag tänker på är den sura himla kärringen!
Förstår inte hur någon kan bli så arg för en bagatell! Och när jag är trevlig mot folk vill jag att dom ska vara det tillbaka med!! Alla sura människor kan skaffa sig ett liv!!!

Borde bara skaka av mig hennes utkällningar och tänka på alla underbara kunder jag mött idag! Det är trots allt Fredag!!

Så nu skakar jag av mig dig surtant och har en trevlig fredagkväll med em and em!! För jag vet trots allt att ett leende på läpparna och en trevlig attityd räcker längst!!

---------------------------------------------------------

Ja ibland måste man bara skriva av sig! Känns lixom lättare då!
Just nu sitter jag ute på balkongen och myser! Emma och Emelie kommer snart och ska spendera fredagen tillsammans med mig!!
Älsklingen har åkt ut på sjön, och jag klängtar redan efter honom så jag tror jag spricker!!

Önskar dig en trevlig kväll! Kramis!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback