Utmaning

Här är en liten utmaning där ni får reda på mer om mig!!


Namn: Camilla
Piercingar: I örat och i naveln
Tatueringar: Nej!
Längd: 167,5
Skostorlek: 36
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ja! Min underbara J
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte för tillfället, men snart så=)
Vilket shampoo använder du: Varierande, men det bästa shampoot ska vara pärlemor färgat, annars blir det så strävt:phihi
Vilken parfym använder du: Dolce Gabbana "light blue" och även Juicy
Vad är du rädd för: Spindlar, småkryp
Gillar du att tvätta: Det är iaf roligare än att diska=)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej, verkligen inte, då jag är grymt höjdrädd

SENASTE:

Film du hyrde: Wallander,(den nyaste)
Film du köpte: ojj, det var bra längesen! Kommer jag inte ihåg
Låten du lyssnade på: Ett nytt band jag hörde i söndags. Big street tror jag de hette=)
Låten du hade på hjärnan: Harry brandelius. (den allra vackraste lilla flickan som någonsin funnits på kärringön)...
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Äntligen hemma och Tinas trädgård
Bok du läste: Elsas Mode
Personen du fick brev av: Josefine och Emelie, angående kören
Personen du fick sms av: Josse

 FAVORIT:

Mat: Gärna något med pasta, fetaost, soltorkade tomater och parmaskinka=) Även köttbullar!
Sak att göra: Pyssla, umgås med familj och vänner, inreda
Sport: Konstågning och hockey
Dryck: apelsin juice,cider och oboy
Kläder: Klänning!!!
Film: Dagboken och Wallander
Bil: Audi q7 är grymt snygg, men inte så praktisk i stan

Något annat ni kanske inte visste om mig:

Jag har ett ärr på hakan då jag ramlade med inlines för många år sedan.
När jag föddes hade jag massa smultronmärken på kinden som växte bort med tiden
Jag slår alltid i mina tår i alla kanter och hörn
Jag vill ta dykar cet och åka till Australien och dyka i stora barriärrevet.
Jag vill även åka på rute 66, helst i en rosa caddilac
Jag biter på naglarna när jag är rastlös

Nu utmanar jag alidaclaeson.blogg.se och petronellaclaeson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback